آسان شو

بسته های سئو - آسان شو

رتبه‌ی بالا در جستجوی گوگل هم با آسان شو!

یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید برای سایتتون انجام بدین، اینه که سئو یا بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو رو توی دستور کار قرار بدین. اینطوری وقتی یه کاربر یه سری واژه‌ی خاص رو توی گوگل سرچ می‌کنه، سایت شما جزو اولین نتایج جستجو نمایش داده می‌شه و احتمال اینکه وارد سایتتون بشه و ازتون خرید کنه، خیلی بیشتر می‌شه. آسان شو اینجا هم کنارتونه و سه مدل بسته‌ی مختلف سئو براتون آماده کرده تا بتونید توی نتایج جستجوی گوگل بدرخشید!

بسته‌های سئو (SEO) آسان شو چطوری کار می‌کنن؟

شما یکی از این بسته‌ها رو از آسان شو می‌خرین و کارشناسان متخصص آسان شو کار سئوی سایتتون رو شروع می‌کنن. ابتدا کلمات کلیدی مهم برای سایتتون رو شناسایی می‌کنن و بعد هم با روش‌های متنوع و استفاده از سئوی on-page و off-page روی اون کلمات کار می‌کنن تا سایتتون رو به رتبه‌های بالا برسونن. درضمن، برای راحتی شما، امکان خرید اقساطی این بسته‌ها رو هم توی ۴ قسط فراهم کردیم.

بهینه‌سازی سایت، که با اصطلاح SEO یا بهینه‌سازی موتور جستجو شناخته می‌شود، فرایند بهبود جنبه‌های فنی و محتوایی وب‌سایت به منظور افزایش دیدار موتورهای جستجو و بهبود رتبه‌بندی است. این کار شامل بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها، بهبود سرعت بارگذاری صفحات و ارتقای تجربه کاربری می‌باشد، که در نهایت منجر به افزایش بازدید و تبدیل کاربران به مشتریان می‌شود.

بسته پالادیوم
میلیون تومان 82
  • افزایش رتبه در 5 کلمه کلیدی
  • از صفحه پنجم تا اول
بسته گلد
میلیون تومان 187
  • افزایش رتبه در ۱۰ کلمه کلیدی
  • از صفحه پنجم تا اول
بسته پلاتین
میلیون تومان 312
  • افزایش رتبه در 2۰ کلمه کلیدی
  • از صفحه پنجم تا اول

برای انتخاب پکیج نیاز به مشاوره داری؟

همین الآن فرم درخواست مشاوره رو پر کن، تا مشکلی برای انتخاب پکیج نداشته باشی!!